x تبلیغات
ابتکاراستیل

چگونه یک ساندویچی نمونه داشته باشیم؟

چگونه یک ساندویچی نمونه داشته باشیم؟ این امر همیشه دغدغه یک فرد کارآفرین خواهد بود، اما اینکه شما در کاری که انتخاب کرده اید بهترین باشید و بتوانید از رقیب های خود بالاتر و بهترین باشید این مهم ترین اساس راه اندازی یک کار موفق خواهد بود ، بطور حتم مهمترین بخش در این امر جلب رضایت مشتری خواهد بود  شما باید بهترین روند را در مدیریت در پیش بگیرید تا بتوانید یک رستوران نمونه داشته باشید  اگر به فکر احداث یک رستوران و یا ساندویچی نمونه هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

بهترین آشپزخانه

بطور حتم مهمترین بخش یک ساندویچی را می توان آشپزخانه و آشپز آن دانست، آشپزخانه مرکز فرماندهی یک ساندویچی است. غذاها قبل از تحویل به مشتری در آشپزخانه رستوران پروسه پختن، آماده شدن و رفتن در بشقاب را طی می‌کنند اندازه آشپزخانه یک ساندویچی مهم نیست و هیچ تاثیری در کیفیت غذا ندارد اما طراحی آشپزخانه شما با توجه به تجهیزاتی که مورد نیاز است از جمله : تاپینگ پیتزا خواهد بود ، که جهت نگهداری مواد اولیه ساندویچ و پیتزا بسیار کارآمد است، در ساندویچی یکی از مهم ترین بخش ها سریع تر آماده شدن ساندویچ و یا پیتزا شما می باشد که تاپینگ ساندویچی این امکان را به شما می دهد که ساندویچ و پیتزا شما با کیفیت و سریع آماده شود ،یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین غذاهایی که این روزها در فست فودها و حتی رستوران ها سرو می شود کباب ترکی است که شما برای تهیه آن باید تجهیزات آن از جمله دستگاه کباب ترکی را تهیه نمایید . در نتیجه باید آشپزخانه را طوری طراحی کنید که به هر کدام از این دستگاه ها فضایی اختصاص داده شود تا پرسنل ها کار خود را به راحتی پیش ببرند.
 

چگونه یک ساندویچی نمونه داشته باشیم

سود دهی ساندویچی

درآمد ساندویچی تقریبا مهم ترین موضوع در رستوران داری است. ملموس ترین و اولین شاخصی که میزان موفقیت یک مدیر را مشخص می کند میزان درآمد یا سود ساندویچی است ، فرد کار آفرین قبل از راه اندازی یک ساندویچی در مرحله  اول به سود آن فکر می کند بعد تصمیم به راه اندازی آن میگیرد ،.به موازی این اقدام بهتر است با اتحادیه مربوطه برای حداقل و شرایط ملک و سپس بنگاههای املاک تجاری برای برآورد هزینه خرید/اجاره ملک هماهنگ نمایید و سپس تصمیم به انجام راه اندازی یک ساندویچی ایده آل بگیرید.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکاراستیل

راه اندازی تهیه غذا

راه اندازی تهیه غذا از آن مشاغلی است که تقریبا همه افرادی که دستی در پخت‌ و پز دارند می‌توانند به راه‌اندازی چنین کسب‌ وکاری فکر کنند. برای راه اندازی چنین کاری نیاز به هیچ هنر و مدرکی نیست تنها شما با کمی هنر نمایی در آشپزی می توانید این فعالیت را انجام دهید راه اندازی تهیه غذا محدودیت سنی و جنسی ندارد و مخنص خانم ها نمی باشد شما با کمی سرمایه می توانید راه اندازی نمایید که این کار نیاز به وسایل اولیه مانند : دیگ خورشت ، دیگ برنج ، آبچکان ایستاده ، کابینت صنعتی ، اجاق گاز صنعتی و پوست کن صنعتی و … نیز دارد. که شما را در ادامه مطالب با برخی از آنها آشنا خواهیم کرد.

 

آبچکان ایستاده

وجود یک آب‌چکان مناسب کنار سینک ظرف‌شویی آشپزخانه‌ی شما همواره مورد نیاز است؛آبچکان صنعتی در رستوران ها و فست فود ها جهت نگهداری از ظروف شسته شده استفاده می شود که با توجه به ابعاد مورد نظر شما ساخته می شود که جای لیوان ، بشقاب ،سینی و .. ظروف را به شما می دهد.

کابینت صنعتی

کابینت صنعتی یکی از تجهیزات پر کاربرد در آشپزخانه های صنعتی ، رستوران ها و فست فود ها می باشد که به طور معمول در همه آشپزخانه های صنعتی پیدا می شود. کابینت صنعتی همانطور که اشاره شد از دو بخش زمینی و دیواری درست شده است ، در واقع از لحاظ کاربرد هردو مدل و یکسان می باشد ولی از لحاظ ابعاد و محل قرار گیری متفاوت هستند. مورد استفاده قرار می گیرد.

 

پوست کن صنعتی

پوست کن صنعتی جزء یکی از وسایل های اولیه برای راه اندازی تهیه غذا می باشد که شما با کمی هزینه باید آن را تهیه نمایید شما می توانید برای صرفه جویی در هزینه ها دست دوم این دستگاه را خریداری نمایید این دستگاه برای پوست کندن در مدت زمان کم و با دقت بالا مورد استفاده قرار می گیرد که در پوست کندن مواد غذایی شما به خصوص سیب زمینی می تواند نقش بسیار پر رنگی را در رستوران های شما داشته باشد.

 

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکاراستیل

شاهکار یک فست فود

راه اندازی و ایجاد یک شغل که بتوان در کنار آن درآمدی مناسب داشته باشیم همیشه دغدغه یک فرد کارآفرین خواهد بود، اما اینکه شما در کار خود شاهکار کنید و بهترین روند را در پیش بگیرید این یک پیشرفت اساسی نسبت به دیگر رقبای کاریتان خواهد بود، اگر به فکر احداث یک فست فود منحصر به فرد هستید و یا اینکه یک شاهکار زیبا از خود بجای بگذارید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

بهترین تجهیزات فست فود

بطور حتم مهمترین بخش یک فست فود را می توان آشپزخانه و تجهیزات آن دانست، محل طبخ غذا با سرعت بالا و البته کیفیتی بسیار عالی همواره از نکات برجسته در ساخت شاهکار شما خواهد بود ، اما تهیه غذایی مناسب و سالم منوط به داشتن تجهیزاتی با کیفیت از جمله : فر اغذیه خواهد بود، که برای پخت انواع ساندویچ ها بسیار کارآمد است، یکی از غذاهای اصلی یک فست فود پیتزا می باشد که نوع پخت آن را فر پیتزا معین خواهد کرد، می توانید برای تکمیل شاهکار خود از فر پیتزا نوژن استفاده کنید.

بهترین تجهیزات فست فود

اصل مشتری مداری

نکته مهم برای هر شغلی که مشتریان مردمی را در پی دارد، اصول مشتری مداری است، برای تکمیل فرآیند راه اندازی فست فود می توان گفت باید طبخ غذا متناسب با علایق و سلیقه مشتری باشد، نوع طبخ غذا می تواند با سلیقه مشتری بصورت سرخ یا گریل شده باشد که برای تناسب سلیقه هر مشتری باید تجهیزاتی را در آشپزخانه خود تهیه کنید. بطورمثال استفاده از یک اجاق گاز گریل می تواند نیاز شما را برای ارائه یک غذای سالم و گریل برطرف نماید، نیاز هر مشتری به انواع غذاهای فست فودی متفاوت خواهد بود و با توجه به ظاهر متفاوت هر غذا و تنوعی که در منوی فست فود ها می باشد، همیشه به این نکته توجه کنید باید تمامی غذاهای منوی خود را آماده برای طبخ سریع در اختیار داشته باشید.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکاراستیل

فست فود

فست فود عنوانی است برای غذاهایی که به سرعت طبخ و آماده می‌شوند. غذایی است که از رستوران های فست فود تهیه می شود ساندویچ ، همبرگر ، چیز برگر و دیگر انواع برگرها ، ماهی و میگوی سوخاری ، هات‌داگ ، فیلهٔ استیک گوشت یا مرغ ، سیب‌زمینی سرخ کرده ، مرغ سوخاری ، ناگت مرغ، انواع پیتزا و انواع سالاد در فهرست غذای رستوران‌های فست فود می باشد.در ادامه این مقاله به معرفی چند مورد از تجهیزات فست فود می پردازیم.

کانتر گرم

دستگاه کانتر گرم بهترین وسیله در فست فود ها و رستورانها می باشد. از این دستگاه برای گرم و تازه نگه داشتن غذا در فست فود ها استفاده می شود، این وسیله دارای دو مدل برقی و گازی می باشد ، خط کانتر گرم فست فود مناسب جهت سلف سرویس رستورانهای شما می باشد. که با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان گرامی ارائه می گردند. نوع کانتر کاملا بر اساس نیاز های خاص کیترینگ ها که معمولا نیاز به تامین غذای داغ برای مشتریان خود دارند آماده شده است.

تجهیزات فست فود

کانتر سرد

کانتر سرد سلف سرویس یکی از لوازم و وسایل مفید و کاربردی در تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و فست فود می باشد که جهت خنک نگهداشتن غذا در ابعاد مختلف ساخته شده ، جهت خنک نگه داشتن انواع سالاد ها، نوشابه ها، ژله ها، سبزیجات و... درهنگام سرو در کنار غذای اصلی مورد استفاده قرار می گیرد. کانتر های سرد در ابعاد مختلف برای تجهیز انواع آشپزخانه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

فر ساندویچی

داشتن یک فر اغذیه ساندویچی تاثیر زیادی در پویایی یک فست فود داراین دستگاه میتواند در گریل کردن و سرخ کردن مواد غذایی به شما کمک نماید. فست فود یکپارچه را برای انتخاب غذای مورد علاقه و سفارش آن بازتر می کند،می توانید این محصول را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت متناسب و یا حتی کمتر از خدمات دریافتیتان داشته باشید.

منبع : تجهیزات آَشپزخانه صنعتی ابتکاراستیل

راه اندازی کترینگ

ساده ترین شغل در ایران میتواند راه اندازی کترینگ برای تهیه غذای سالم ایرانی باشد که اغلب افراد با کمترین بودجه توانایی راه اندازی و تاسیس یک کترینگ را دارند، برای این کار ابتدا به ساکن باید یک فضای مناسب و ایمن برای آشپزخانه خود در نظر داشته باشید و با کمی قدرت مدیریت و برنامه ریزی می توانید به سریع ترین مرحله سود دهی برسید. در ادامه قصد داریم تا برخی لوازم اساسی که باید قبل از هرچیز در فکر تهیه آن باشید تا کیفیت غذای کترینگ خود را بالا ببرید را به شما معرفی می کنیم.

کباب پز گازی

از مهم ترین تجهیزات یک کترینگ می توان به اجاق کباب پز اشاره نمود که در مدل های مختلف در بازار قابل ارائه است، این نوع کباب پزها در مدل گازی و برقی ساخته شده و اغلب در کترینگ ها شاهد آن هستیم که از نوع ایستاده و فن دار آن استفاده می کنند که به دلیل حجم بالای تهیه غذا باید از کباب پز گازی ایستاده فن دار استفاده نمود، این نوع کباب پز ها از لحاظ قیمت و کیفیت بسیار مقرون به صرفه بوده و سرعت تهیه غذا را بالا خواهد برد.
 

راه اندازی کترینگ

منقل ذغالی ایستاده

قطعا طعم و کیفیت کبابی که با منقل ذغالی پخته می شود نسبت به کباب پزهای گازی و برقی بهتر خواهد بود، برای بالا بردن کیفیت کباب های تهیه شده در کترینگ خود میتوانید از منقل های ذغالی ایستاده استفاده نمایید این منقل ها با حرارت ذغال به صورت یکنواخت باعث پخت بسیار عالی و باکیفیت کباب شده و طعم فوق العاده ای به غذا می دهد، همین امر باعث آن خواهد شد که جذب مشتری به دلیل کیفیت غذا بالا برود.

اجاق گاز صنعتی

تهیه یه پرس برنج با کیفیت همیشه جز دغدغه و حساسیت آشپزها بوده و میتواند رضایت مشتریان کترینگ را براورده کند، شما میتوانید با تهیه یه اجاق گاز صنعتی به پخت سالم و صحیح برنج کمک کرده و بدون استرس بهترین کیفیت غذا را به مشتریان خود ارائه دهید ، اجاق گاز مناسب می تواند حتی بدترین نوع برنج را با نوع پختی مناسب به بهترین حالت ممکن طبخ کند، برای تهیه یک اجاق گاز صنعتی به طور حتم از حساسیت خود را بالا برده تا بهترین انتخاب را انجام دهید.
 

منبع : تجهیزات آَشپزخانه صنعتی ابتکاراستیل

 

تجهیزات راه اندازی ساندویچی

از نکات مهم در راه اندازی فست فود، خرید تجهیزات آشپزخانه است که از ابعاد مختلفی دارای اهمیت میباشد، تجهیزات ساندویچی باید مناسب با نیاز شما باشد و توانایی پاسخگویی در اوج فروش را داشته باشد درعین حال نیز، هزینه آن توجیح اقتصادی داشته باشد راه اندازی ساندویچی جزء مشاغل زود بازده و ساده است که نیاز به سرمایه زیادی ندارد و در مدت زمان کم میتوانید نتیجه خوبی را ببینید، امروزه مردم دوست دارند در کنار میل کردن غذا، از محیط و نوع غذا نیز لذت ببرند. شما هرچقدر هم که در تولید و تهیه ساندویچ مهارت داشته باشید، برای راه اندازی ساندویچی خود نیاز به یک مغازه با طراحی داخلی مناسب و شیک خواهید داشت.

تجهیزات یک ساندویچی

اینکه شما برای راه اندازی ساندویچی به چه تجهیزاتی نیاز داشته باشید، در قدم اول بستگی به خودتان دارد. شما می توانید یک مغازه ساندویچی خیلی معمولی با حداقل تجهیزات داشته باشید و یا می توانید یک مغازه لوکس و ویژه برای خودتان طراحی کنید. طبیعی است که این هزینه ها به شما و میزان بودجه ای که دارید، بستگی دارد. در هر حال حداقل وسایل مورد نیاز برای ساندویچی در قدم اول شامل : یخچال، مغازه، فر ریلی پیتزا و فر ساندویچی و گاز، ویترین و چند میز و صندلی و.. است که نسبت به میزان بودجه ای که دارید می توانید آن را افزایش دهید.

تجهیزات راه اندازی ساندویچی

راه اندازی یک ساندویچی

برای راه اندازی یک ساندویچی موفق ابتدا باید به دنبال یک ایده خلاق برای شیوه ارائه ساندویچ به مردم باشید زیرا این روزها تعداد مغازه‌های ساندویچی بسیاد زیاد شده است و اگر می‌خواهید موفق شوید باید خاص باشید نه به این منظور که در صرف هزینه ها خاص باشید شما می توانید با یکم تحقیق از ساندویچی های محبوب در راه اندازی ساندویچی خود کمک بگیرید برای راه اندازی فست فود احتیاجی به مغازه با سرمایه زیاد ندارید شما می توانید با یک مغازه کوچک و سرمایه اندک اما با کیفیت ساندویچی خود را راه اندازی کنید.

 

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

تجهیزات رستوران سنتی

برای موفقیت در یک رستوران شما باید از بهترین تجهیزات استفاده نمایید تجهیزات رستوران سنتی تمامی قطعات بزرگ و کوچک رستوران که شما برای تولید محصولات غذایی در آشپزخانه خود استفاده کنید، را شامل می شود. تجهیزات رستوران سنتی وسایل مختلفی را شامل می شود که همین وسایل و تجهیزات رستوران باعث میشود تا شما برای آشپزی و پذیرایی کردن از مهمانان خود، آمادگی کامل را داشته باشید.

تجهیزات رستوران سنتی

 

 

لوازم راه اندازی آشپزخانه رستوران

بخشی از سرمایه شما برای خرید تجهیزات رستوران صرف می شود. تجهیزاتی مانند انواع ظروف آشپزخانه،اجاق گاز چهار شعله، میز و صندلی، دیگ برنج، وسایل گرمایشی و سرمایشی،دیگ خورشت ،لباس پرسنل و… از جمله تجهیزات مهم یک رستوران سنتی هستند و شما باید بتوانید این وسایل لازم را تهیه کنید. برای این کار، باید به دنبال تامین کننده ای مناسب باشید تا این وسایل را با هزینه ای منطقی تهیه کنید تا بتواند گام موثری در مسیر موفقیت خود در این شغل بردارید.

اهمیت کیفیت تجهیزات

کیفیت محصول همیشه یکی از مسائل مهم و قابل توجه برای مصرف کنندگان بوده است، هر زمان تصمیم به خرید تجهیزات رستوران سنتی گرفتید، ابتدا قیمت ها را نسبت به کیفیت آنها مقایسه کنید و بعد اقدام به خرید نمایید،اگر می خواهید بیشتر در هزینه ها صرفه جویی کنید، می توانید بعضی از وسایل را به صورت دست دوم خریداری نمایید، البته به کیفیت و کارآیی وسایل دست دوم باید توجه کنید! بررسی و کنترل کیفیت محصول برای کسب اطمینان لازم در مورد سالم بودن و عدم وجود عیوب زیان بخش در آن برای جلوگیری از شکست زودرس،خرابی و .. می تواند عواقب ناگواری را به دنبال داشته باشد، و این مورد در انتخاب خرید شما بسیار مهم و قابل توجه است.

تجهیزات رستوران سنتی


منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

تجهیزات فست فود کوچک

چند سالی است که شاهد رونق روزافزون فست فود ها هستیم. تا جایی که در قرن حاضر راه اندازی فست فود و کسب و کار های مربوط به این حوزه جزء مشاغل پر درآمد و پر سود محسوب می شوند. از این رو راه اندازی فست فود در هر ابعاد و سبکی مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است .

اگر قصد راه اندازی رستوران یا فست فود را دارید باید قبل از هر تصمیم گیری به تهیه تجهیزات فست فود توجه نمایید برای راه اندازی یک فست فود کوچک شما به یکسری از تجهیزات مانند: فر پیتزا ، چرخ گوشت صنعتی،دستگاه مرغ سوخاری نیز نیاز دارید که باید از معتبرترین فروشگاه اینترنتی خریداری نمایید.

 

فست فود کوچک


فر پیتزا

پیتزا یکی از محبوب ترین غذا ها می باشد اما در ابتدای راه نیازمند تهیه ی ابزاری مانند فر پیتزا می باشد . فرها از نظر شکل و قیمت و  نحوه ی کار انواع مختلفی دارند اما متداول ترین و پرفروشترین آن ها در فست فودی ها فر ریلی میباشد . فر پیتزا ریلی به پخت یکنواخت پیتزا و آبدار کردن آن کمک زیادی می کند؛ زیرا گرما را به طور یکنواخت به تمام سطوح پیتزا می‌تاباند و برای پخت بهتر، نیازی به برشته کردن پیتزا نیست. در ضمن تعداد پیتزای پخته شده در روز با فر پیتزا ریلی افزایش چشمگیری خواهد داشت.

 

چرخ گوشت صنعتی

برای برپایی یک فست فود کوچک و تهیه غداهای گوشتی شما نیازمند یک دستگاه چرخ گوشت صنعتی خواهید بود ابن دستگاه کمک می کند تا شما مقدار زیادی از گوشت را به راحتی چرخ و آماده طبخ کنید، این چرخ گوشت به طور کامل از استیل ضد زنگ ساخته شده است و کیفیت بالایی از سلامت و بهداشت را دارا است ، دستگاه‌ چرخ گوشت صنعتی، سرعت عمل سرآشپزها را افزایش می‌دهد و بازدهی آشپزخانه صنعتی را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

 

دستگاه مرغ سوخاری

 

برای استفاده از این دستگاه باید در ابتدای کار به این نکات توجه نمایید که استفاده از دستگاه مرغ سوخاری نیازمند سرعت عمل بالایی است یعنی باید بتوان مقدار زیادی از مرغ را در زمان کم با کیفیت بالا تهیه کرد.این دستگاه ها توانایی تهیه ی هم زمان چندین مرغ با هم به صورت پخت یکنواخت را دارند.و به علت بزرگ بودن فضای زیادی را اشغال می کند.

 

 

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی آب میوه فروشی

غذا خوردن یک پروسه خیلی لذت بخش است، و امروزه خوردن غذا و خوراکی های گوناگون در بیشتر مکان ها برای رفع گرسنگی نیست بلکه پای ثابت تفریحات ما ایرانی ها  شده است. اکثر این سبک تفریحات شامل خوراکی هایی می باشد که به سلامت ما آسیب می رساند، اما یکی از سالم ترین و پر ازدحام ترین این مکان ها، مغازه های آبمیوه فروشی و ویتامینه ها می باشند. از همین رو میدانید که راه اندازی آب میوه فروشی میتواند درآمد بسیار زیادی را با خود به همراه داشته باشد خصوصا اگر برخی از نکات لازم در حین راه اندازی آن رعایت شود. در این قسمت برخی از مهمترین نکات در این زمینه ارائه می شود. با ما همراه باشید.

تجهیزات فست فود

نکاتی برای راه اندازی آب میوه فروشی

برای اینکه بتوانید چنین مکانی را راه اندازی کنید به نکات زیر توجه کنید:

  • یافتن مکانی مناسب و پررفت و آمد خصوصا در نزدیکی پارک ها
  • اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و اداره استاندارد
  • تهیه مواد اولیه باکیفیت
  • تهیه تجهیزات لازم برای راه اندازی آب میوه فروشی
  • برای جذب مشتری به سراغ منوهای جذاب بروید.
  • بازاریابی مناسب از طریق اینترنت و ارائه پیشنهادات عالی و البته هیجان انگیز برای مشتریان

راه اندازی فست فود

لوازم مورد نیاز برای راه اندازی آبمیوه فروشی

مطمئنا این روزها سایت های بسیار زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز برای راه اندازی آبمیوه فروشی را در اختیار مشتریان گذاشته اند، اما در این مقاله نیز ما در نظر داریم بار دیگر به آنها بپردازیم:

  • دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی
  • دستگاه آب انارگیری صنعتی
  • دستگاه مخلوط کن صنعتی
  • دستگاع عصاره گیر میوه صنعتی
  • دستگاه خلال کن پسته و بادام صنعتی
  • دستگاه یخ در بهشت
  • دستگاه شربت سرد کن
  • دستگاه آبمیوه گیری
  • دستگاه آب هویج گیری صنعتی
  • دستگاه یخ ساز صنعتی
  • دستگاه میکسر دستی صنعتی
  • دستگاه همزن صنعتی کاسه دار
  • دستگاه سیب پوست کن حرفه ای
  • دستگاه خامه زن
  • دستگاه شیکر

هزینه راه اندازی آبمیوه فروشی

مسلما به این مسئله واقف هستید که راه اندازی هر کسب و کار جدیدی هزینه های بسیار زیادی را با خود به همراه دارد، از تهیه مکانی مناسب برای راه اندازی تا تهیه تمام تجهیزاتی که به ارائه خدماتی مناسب به مشتریان کمک می کند. از همین رو باید بدانید عوامل زیادی در تعیین هزینه ها دخیل هستند. در واقع هر چقدر شما کیفیت بالاتری را برای ارائه خدمات به مشتریان در نظر بگیرید به همان نسبت هزینه های بیشتری پیش روی شما قرار دارد.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی فست فود جدید

وارد شدن به بازار غذا یک تصمیم بسیار چالش برانگیز است چرا که بسیاری از فست فود ها در 1 سال اول شکست خورده اند. اینکه چطور چیز هایی که در ذهن دارید به واقعیت تبدیل می شوند نیاز به بررسی و تحقیق و برنامه ریزی دارد. از همین رو در این مقاله در نظر داریم برخی از نکاتی که برای راه اندازی فست فود به آنها نیاز دارید را خدمت شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

مراحل راه اندازی فست فود

  • مشخص کردن نوع غذا

قبل از اینکه به سراغ راه اندازی فست فود بروید باید این مسئله را مشخص کنید که چه نوع غذایی را میخواهید برای مشتریان خود سرو کنید. وقتی صحبت از فست فود می شود اغلب فکر همبرگر و یا ساندویچ های سرد و... در ذهن افراد خطور می کند در صورتی که هر کدام از آنها میتواند فست فودی جدا را به خود اختصاص دهند.

  • مکان

موقعیت مکانی که فست فود مورد نظر شما باید در آن قرار داشته باشد را مد نظر قرار دهید. معمولا توصیه می شود که به سراغ مکان های پرتعدد، فروشگاه ها و البته دانشگاه ها بروید.

  • تهیه سرمایه

اینکه برای راه اندازی فست فود خود تا چه اندازه توانسته اید سرمایه جذب کنید در راه اندازی و یا شکست آن تاثیر خواهد داشت. بهترین کار این است که به سراغ روش هایی بروید که تمایزی میان شما و سایر فست فودها ایجاد کند و به همین واسطه سودآوری را برای شما به همراه داشته باشد.

مطمئنا راه اندازی فست فود نیاز به ابزار و تجهیزات دارد. مواردی مانند گاز، فر پیتزا ، تاپینگ پیتزا ، سرخ کن صنعتی و البته یخچال و میز و قفسه و صندوق دریافت پول و... میتواند در این راستا تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

  • استخدام و آموزش کارکنان

اغلب گفته می شود که برای راه اندازی فست فود به سراغ استخدام کارمندانی باتجربه بروید. اما این روزها بسیاری از رستوران ها و البته فست فودها با استخدام افراد مبتدی و سپ آموزش آنها، شرایطی را فراهم می آورد تا افراد در کمترین زمان ممکن نسبت به قوانین و تمامی موارد مرتبط با فست فود آگاهی پیدا کنند.

  • تبلیغات فست فود

یکی از مهمترین بخش های راه اندازی فست فود به تبلیغات برمیگردد. در واقع تا زمانی که به تبلیغ نپردازید مطمئنا هیچ فردی به سراغ فست فود شما نخواهد آمد و همین امر موجب ناشناخته ماندن شما خواهد شد. از همین رو توصیه می شود که برای تبلیغات به سراغ شرکت های معتبر در این زمینه بروید.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد