راه اندازی و مدیریت کافی شاپ ، بالواقع یک کار متنوع و دوست داشتنی و هیجان انگیز است درست کردن فضایی با دکوراسیون و چیدمان مورد علاقه تان ، پخش موسیقی هایی که دوست دارید ، ارائه نوشیدنی ها و غذاهایی با سبک خودتان و ایجاد فضای صمیمی و پیدا کردن مشتریان خوب که به مرور به دوستان و اجتماع مخصوص کافه تان تبدیل می شوند . خرید لوازم و تجهیزات کاملا به نوع منوی کافه تان و البته مکان و کلاس و سبک کافه تان بستگی دارد که این تجهیزات می تواند شامل موارد زیر باشد پس با ما همراه باشید تا با تجهیزات کافی شاپ آشنا شوید.

تجهیزات کافی شاپ

دستگاه آب میوه گیری صنعتی

آب میوه گیری صنعتی را می‌توانیم نمونه چند برابر قوی شده نمونه‌های خانگی آن بدانیم، البته با ظاهر کاملاً متفاوت، با موتور متفاوت و حتی با طریقۀ استفادۀ متفاوت نسبت به نمونه‌های خانگی. در این مدل شما می‌توانید برای انواع فروشگاه‌ها و مغازه‌های آبمیوه‌گیری و یا کافی شاپ ها در سطح ایران، برای مصارفی همچون گرفتن آب هویج، آب کرفس، آب سیب و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود،جنس بدنۀ آبمیوه‌گیری صنعتی نسبت به نمونه‌های خانگی بسیار قوی شده و ضخیم‌تر است.

دستگاه آسیاب فلفل

یکی از مهم ترین تجهیزات کافی شاپ دستگاه آسیاب فلفل است که یک دستگاه آسیاب کوچک و پر توان برای آسیاب کردن انواع فلفل قرمز و سیاه و یا حتی برای آسیاب کردن سایر مواد عطاری گونه که سختی کمتری دارند استفاده می شود. از جمله موادی که به غیر از فلفل می توان با دستگاه آسیاب فلفل به راحتی پودر کرد را می توان زرد چوبه، هل، زنجبیل و سایر ادویه جات دیگر را نام برد.