تنور نانوایی

اگر مایلید به منوی خود انواع غذاهای نونی را نیز بی افزایید و یک فهرست پر و پیمان را در مقابل دیدگان مشتریانتان قرار دهید، تنور نانوایی با انواع مختلف خود مانند تنور نان سیار، تنور نانوایی صنعتی و... می تواند نان هایی با کیفیت برای غذاهایی چون کباب، جیگر، دیزی و... را در محیط رستوران شما فراهم نماید.

یخچال کبابی 5/1 و 5/2 متری

شما با تهیه این یخچال علاوه بر کارایی، زیبایی،کیفیت و گارانتی را نیز دریافت می کنید این یخچال در کنار هم نوعان خود مانند یخچال مکعبی، یخچال صنعتی، فریزر صندوقی ، یخچال صندوقی تمام احتیاجات شما را به تجهیزات برودتی بر طرف کرده و می توانید از آن در نگهداری مواد اولیه گوشتی و سبزیجات ، دوغ ، دلستر، انواع سالاد و... استفاده نمایید.

سانتریفیوژ صنعتی و انواع هود

در بین انواع تجهیزات و لوازم کبابی هودهای آشپزخانه خود نمایی می کنند، که به دو دسته هودهای دیواری و هودهای مرکزی تقسیم می شوند، در این میان سانتریفیوژها یا همان هودهای صنعتی جزء تجهیزات هواکشی رستورانی محسوب شده که می توان با ابعاد واندازه های مورد نیاز رستوران به سفارش یک هود صنعتی استیل با کیفیت اقدام نمود، همان طور که می دانیم آشپزخانه ها مملو است، از بخارات غذاها و گازهای سمی است که استشمام آن برای کارگران بسیار مضر است و وجود هودها در این محیط برای حفظ سلامتی از یک سو و ایجاد بوی نامطبوع و غیر قابل تحمل برای مشتریان از سوی دیگر الزامی است.